درباره ی نچ پاژ NETZSCH PAZH

NETZSCH PARS - درباره ی نچ پارس

با توجه به اهمیت استراتژیک تولید و خودکفایی ماشین آلات دوار صنایع آب و فاضلاب، نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع معدنی ایران، شرکت رایبد انرژی در ابتدا اقدام به تاسیس اولین کارخانه تخصصی خود در زمینه تولید مونو پمپ با برند پمپ پاژ نمود. در ادامه با در نظر گرفتن شرایط تحریمی کشور و جهت جلوگیری از توقف واحدهای تولیدی که پیش از این اقدام به استفاده از پمپ های اروپایی و آمریکایی نموده‌اند، اقدام به تشکیل دپارتمان های تخصصی بومی سازی و تولید قطعات یدکی و پمپ های هم طرح نمونه های خارجی نمود. هم اکنون بیش از 6 گروه تخصصی در این کارخانه تشکیل گردیده است که هریک به صورت مستقل اقدام به تولید و تعمیر مونو پمپ های برندهای مختلف می نمایند.

از جمله دپارتمان های تخصصی این شرکت، گروه تولیدی نچ پارس است که به صورت انحصاری نسبت به تولید، فروش و تعمیرات قطعات یدکی و پمپ های جایگزین مونو پمپ های NETZSCH و پمپ های netzsch  در ایران فعالیت می کند.

این شرکت دارای تجربیات موفق بسیاری در زمینه تولید قطعات مونو پمپ اسکرو NETZSCH در صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و صنایع معدنی می باشد.

از آنجایی که فعالیت گروه نچ پارس منحصر به پمپ ها و قطعات NETZSCH می باشد لذا تمامی خدمات ارائه شده به صورت کاملا تخصصی و فقط در زمینه پمپ های همین برند می باشد.

کارشناسان گروه NETZSCH PAZH تمام قطعات تحویلی را با گارانتی انطباق 100 درصد با مونو پمپ های NETZSCH و از مرغوب ترین مواد، بالاترین استاندارد و با بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید